Oct 10, 2012

Makluman: Upload Semula Kuliah

Assalamualaikum

Pihak kami menerima banyak respon dari pelbagai saluran berhubung masalah akaun mediafire kami sebelum ini. Terima kasih tidak terhingga diatas sokongan dari pelbagai pihak termasuk dari ustaz-ustaz yang kuliahnya turut disimpan disini.

Untuk makluman, team mymaktabaty.com akan berusaha untuk upload semula kuliah-kuliah lama yang masih ada dalam simpanan pihak kami. Proses upload akan dibuat secara berperingkat. Senarai file kuliah lama yang tiada dalam simpanan kami akan ditandakan TIADA. Proses upload telah bermula dan akan ambil sedikit masa untuk diupdate di laman ini.

Memandangkan kami mempunyai pengalaman tidak baik menggunakan web hosting mediafire.com, kami akan turut upload kuliah2 sedia ada ke webhosting lain juga. Penggunaan mediafire buat masa ini masih dikekalkan memandangkan ia adalah web hosting yang paling senang untuk didownload.

Sebagai permulaan, disiarkan Kuliah Lengkap Kitab Anak Kunci Syurga syarahan oleh Dr. Abdul Basit Abdul Rahman dari Pondok Sungai Durian. Ia belum pernah disiarkan di mymaktabaty.com sebelum ini.

1. Anak Kunci Syurga Siri 01 - 20 (.zip) -
http://hu.lk/frcajlfousxs
http://www.mediafire.com/?rq2rg1srxu7lxeq

2. Anak Kunci Syurga Siri 21 - 38 (.zip) -
http://hu.lk/auoqp1rv8ykg
http://www.mediafire.com/?vav1999eosb3om0

Siri kuliah lain kan menyusul. Semoga beroleh manfaat.